ייעוץ שיווקי

יעוץ שיווקי הוא תחום חשוב שכדאי לכל בעל עסק להכיר.

בין אם זה עסק שכבר קיים ובין אם זה עסק בשלבי בנייה ולפני השקה, ייעוץ שיווקי הוא דבר נחוץ כדי לבנות מערך שיווקי נכון ומתאים לעסק ולקהל היעד של העסק.

ייעוץ שיווקי מקצועי מאפשר לעסקים לשפר את הרווחיות שלהם, שכן שיווק טוב יותר יוצר מעגל לקוחות גדול יותר, ומכאן שתזרים המזומנים גדל גם הוא.

כאמור, הוא מתאים לעסקים חדשים ולעסקים קיימים, שכן שניהם צריכים תוכנית שיווקית. אפילו עסקים וותיקים לפעמים צריכים שינוי במערך השיווק שלהם, למשל כשמתרחשים שינויים בחברה, והעסקים צריכים להתאים את השיווק שלהם לשינויים האלו. האינטרנט הוא הדוגמא הטובה ביותר- מרגע שהאינטרנט הפך לנגיש בכל בית, נפתח ערוץ שיווקי חדש לכלל העסקים.

לא תמיד עסקים מזהים את הצורך שלהם בקבלת ייעוץ שיווקי מקצועי. לפעמים העסקים לא מבינים שכדאי גורם חיצוני כדי לזהות חזקות וחולשות במערך השיווקי הקיים ולפעמים הם לא מבינים שהם משקיעים יותר מדי כסף בשיווק, ויש להם אפשרות ליצור שיווק אחר, לא פחות טוב אבל בהרבה פחות כסף.

ייעוץ שיווקי:

  • נחוץ לעסקים קיימים כאשר הם רוצים להיכנס לשווקים חדשים ולהגיע לקהל יעד שהם לא פנו אליו בעבר, שכן כל קהל יעד מצריך שיווק אחר. קחו לדוגמא את הקהל הצעיר לעומת המבוגר יותר, אפילו במוצרים ושירותים 'רציניים', כגון ביטוח חובה.
  • נחוץ גם במקרים שבהם עסק רוצה להישאר עם אותם שווקים ואותו קהל יעד, אבל לצאת עם מוצר חדש או מחודש. עלית עשתה זאת בצורה מצוינת כשהיא יצאה לשוק עם גרסאות שונות של 'פסק זמן' לצד החטיף הקלאסי המקורי.
  • כולל בניית תוכנית שיווקית לפרטי פרטים, כולל אסטרטגיה שיווקית, תקציב, דרכי הגעה לקהל היעד וכדומה. זהו תפקידו של היועץ השיווקי, והוא עושה זאת על ידי למידת הלקוחות של העסק, המוצר/השירות, כיוון ההתפתחות של העסק וכן הלאה.
  • כולל עיסוק בפרסום, מיתוג, בניית מסר שיווקי, מערך שיווק ומכירה וניהול לקוחות ועוד, והכל בהתבסס על התקציב.

השקעה בתחום ייעוץ שיווקי היא השקעה שלטווח הארוך היא רווחית עבור העסק, והיא יכולה להביא לו תשואה גבוהה לשנים רבות. זאת במידה ובוחרים ביועץ שיווקי בעל ניסיון וראייה שיווקית נכונה.

callnow-rongan