לדבר בשפת התועלות

כל מוצר/שירות ניתן לאפיין בשלושה מאפיינים :

• featuers ( מאפיינים) – מאפיינים הפיזיים של המוצר

• advantages(יתרונות) – ביצועי המוצר שיכולים לעזור לקונה

• ) benefitsתועלות) – תוצאה משביעת רצון אותה מקבל הלקוח מהשימוש במוצר.

לדבר בשפת התועלות

כל מוצר/שירות ניתן לאפיין בשלושה מאפיינים :

• featuers ( מאפיינים) – מאפיינים הפיזיים של המוצר

• advantages(יתרונות) – ביצועי המוצר שיכולים לעזור לקונה

• ) benefitsתועלות) – תוצאה משביעת רצון אותה מקבל הלקוח מהשימוש במוצר.

לקוחות לא קונים מוצרים או שירותים אלא את התועלות הרלוונטיות למקבלי ההחלטה לקנית המוצר/שירות. מאפיינים הפיזיים הם אריזה לתועלות המוצר.למעשה אנחנו לא קונים מוצרים או שירותים אלא את התועלות שלהם.

כנסו לאתר אינטרנט שלכם או לדף שיווקי שכתבתם. סמנו מילים, ביטויים ומשפטים ב – f , a או b . במידה ורוב המלל מסומן ב- a ו- b – הטקסט אינו שיווקי. במידה ו – b מהווה כ- 80%-70% – הטקסט שיווקי.

בחנו גם את שיחות המכירה האישית שלכם פנים מול פנים ובטלפון .

שפת התועלות הינה שפה לכל דבר והיא שפת השיווק האמיתית.

יתכן ואתם גם אנשי מקצוע וגם אנשי מכירות מצוינים אבל אם העסק שלכם לא מדבר בשפת התועלות – יש לכם בעיה חמורה.

Posted in שיווק.