להפוך את המוכר/ת לאיש/אשת מכירות

 

מוכרת לנו התמונה – לקוח נכנס לחנות ,שלוש זוגות עינם נועצות בו מבטים, הוא נבוך ולא מרגיש בנוח, ואז, השאלה המפורסמת : " אני יכולה לעזור לך ?" הלקוח מרגיש לא בנוח ופולט בעצבנות : "לא תודה". מה קרה ? נוצר נתק בין הלקוח וצוות המוכרים.

כמו שנהוג לומר בתחום הכדורגל : "כך לא בונים חומה".

אז מה עושים ? התשובה – הופכים את המוכר לאיש המכירות.

איש המכירות ידע כיצד ליצור קרבה עם הלקוח מבלי לחדור למרחב האישי, הוא מצויד בכלים של תקשורת בינאישית ובינתרבותית.

איש המכירות עובד לפי שיטת מכירה מובנת מראש וכבר ידע להגיע ליעדים ללא צורך בפגיעה בחוויית השירות.

אז מה עושים? מגייסים עובדים ובמקום לקלוט ולהכשיר אותם כמוכרים, מעבירים אותם הכשרה של אנשי מכירות +.

המתחם הקמעונאי משדרג את עצמו : יותר מכירות ורווחים, יותר חווית שירות ללקוח, שיפור שימור ושירות לקוחות.

Posted in מכירות.