ייעוד המאמר – שיפור שביעות רצון לקוחות של בתי קפה
בייעוץ העסקי, לא פעם, אתה נתקל בבתי קפה שרק מעוניינים למכור ולא דואגים לשירות ושימור לקוחות. אחד הכלים בהערכת טיב השירות ושיפור השירות הוא סקר שביעות רצון לקוחות. במאמר זה אני מציג דוגמה של סקר שביעות רצון. כמובן, כל בית קפה או רשת בתי קפה יכולים לבנות שאלון משלהם.
אני ממליץ מאוד להיעזר ביועץ עסקי בבניית שאלון וביצוע הערכת איכות השירות. בעזרת סקר שביעות רצון ניתן למפות את נקודות תורפה ודרישות והעדפות השירות.
דוגמה של סקר שביעות רצון לקוח :

תודה שבחרת בבית הקפה שלנו! נשמח אם תוכל להקדיש כמה רגעים כדי לענות על מספר שאלות. התשובות שלך יעזרו לנו לשפר את השירותים שלנו. אנא דרג כל משפט בסולם של 1 עד 5.
איך היית מדרג את איכות הקפה שלנו?
1 2 3 4 5
עד כמה אתה מרוצה ממגוון אפשרויות הקפה הקיימות?
1 2 3 4 5
איך היית מדרג את הטעם של הקפה שהזמנת?
1 2 3 4 5
עד כמה אתה מרוצה מהמגוון והאיכות המאפים שלנו?
1 2 3 4 5
עד כמה אתה מרוצה מהמגוון והאיכות של ארוחות הבוקר שלנו?
1 2 3 4 5
כמה מהיר ויעיל היה השירות שניתן על ידי הצוות שלנו?
1 2 3 4 5
איך היית מדרג את הידידותיות והעזרה של הצוות שלנו?
1 2 3 4 5
עד כמה היה בית הקפה נקי ומטופח?
1 2 3 4 5
עד כמה אתה מרוצה מהאווירה של בית הקפה שלנו?
1 2 3 4 5
מה הסיכוי שתמליץ על בית הקפה שלנו לחבר או לעמית?
1 2 3 4 5
מה הסיכוי שתבקר שוב בבית הקפה שלנו בעתיד?
1 2 3 4 5
עד כמה אתה מרוצה מהתמורה למחיר שקיבלת?
1 2 3 4 5
האם יש לך הערות או הצעות לגבי איך נוכל לשפר את השירות ותפריט ?
תודה לך על הזמן שהקדשת. נשמח לראות אותך אצלנו בקרוב.
מחבר המאמר
רון גן ייעוץ עסקי