6 דגשים לכתיבת מאמרים באתר האינטרנט שלך

 לא מספיק  לפרסם רק

תוכן בעל ערך !

כתיבת מאמרים מרתקים ואינפורמטיביים לאתר האינטרנט שלך חיונית למשיכת מבקרים ושימורם.

במהלך הייעוץ העסקי, לא פעם, אני נתקל בכתיבה שמתמקדת בהצגת תוכן בעל ערך בלבד. 

להלן שישה דגשים שכדאי לקחת בחשבון בעת ​​כתיבת מאמרים

 

כותרות מושכות

צור כותרות מושכות תשומת לב שמעבירות בבירור את הנושא העיקרי או התועלת של המאמר שלך. השתמש בפעלי פעולה, מספרים ותככים כדי לפתות את הקוראים ללחוץ ולקרוא עוד.

 

תוכן בעל ערך

ודא שהמאמרים שלך מספקים ערך אמתי לקהל שלך. הציעו תובנות, פתרונות או מידע הנותנים מענה לצרכים או לתחומי העניין שלהם. תוכן איכותי מבסס את האתר שלך כמשאב מהימן.

 

פורמט מובנה

ארגן את המאמרים שלך עם מבנה ברור. השתמש בכותרות, כותרות משנה, תבליטים ופסקאות כדי לפצל את הטקסט. זה מקל על הקוראים לסרוק ולעכל את התוכן.

 

הקדמה מרתקת

התחילו בהקדמה שובת לב שנותנת את הטון למאמר. ציין את הבעיה, שאל שאלה, שתף עובדה מפתיעה, או ספר סיפור שניתן לקשר אליו כדי למשוך את הקוראים.

 

אלמנטים חזותיים

שלב ויזואליות כמו תמונות, סרטונים ותרשימים כדי להשלים את הטקסט שלך. תוכן חזותי יכול לשפר את ההבנה, למשוך את הקוראים ולפרק בלוקים ארוכים של טקסט.

 

קריאה לפעולה

סיים את המאמרים שלך בקריאה ברורה ומשכנעת לפעולה. עודד את הקוראים לעשות את הצעד הבא, בין אם זה להירשם לניוזלטר שלך, שיתוף המאמר, ביצוע רכישה או חקר תוכן קשור באתר שלך.

 

זכור גם לבצע אופטימיזציה של המאמרים שלך למנועי חיפוש על ידי שימוש במילות מפתח רלוונטיות, מטא תיאורים ומתן קישורים פנימיים וחיצוניים במידת הצורך. עקביות בפרסום וקידום המאמרים שלך במדיה החברתית ובערוצים אחרים יכולה גם לעזור להוביל תנועה לאתר שלך.

 

יישום ששת ההדגשים כפי שהוצגו יעזרו לך לשפר את האתר בעיני "מר" גוגל, ימשכו יותר לקוחות ליותר זמן להישאר באתר ויגרמו לשיפור הקידום במנועי החיפוש של גוגל. מומלץ מאוד שהאתר ישקף את האסטרטגיה העסקית  וגם את האסטרטגיה השיווקית , כפי נקבעה בעבודה משותפת עם יועץ עסקי.

תודה שיצרתם איתנו קשר !

נחזור אליכם בהקדם.
דילוג לתוכן